با حضور سرپرست فرمانداري يزد انجام شد؛

جلسه با مديران كارخانجات محصولات لبني ايساتيس و كبير يزد

عباس حیدری، سرپرست فرمانداری به اتفاق حاج حيدري معاون برنامه ريزي و توسعه و محسن دهقان رئيس اداره برنامه ريزي با مديران كارخانجات محصولات لبني ايساتيس و كبير ديداركرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد : عباس حیدری،سرپرست فرمانداری یزد به اتفاق حاج حيدري معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداری و محسن دهقان رئيس اداره برنامه ريزي فرمانداري با مديران كارخانجات محصولات لبني ايساتيس و كبير ديداركرد.

در اين نشست مديران كارخانجات توليدي محصولات لبني ايساتيس و كبير به عنوان نماينده 6 واحد توليدي محصولات لبني استان، مشكلات واحدهاي توليدي از جمله تهيه مواد اوليه، قيمت تمام شده و فروش محصولات و عرضه توليدات كارخانجات لبني خارج استان با قيمت بالاتر در استان و ... را بيان كردند.

 دراين نشست عباس حیدری درخصوص مشكلات ایجاد شده در ارتباط با شير و محصولات لبني و قيمت اين فراورده ها بویژه چند نرخي بودن اين محصولات مطالبي را بيان نمود ومشكلات توليد وعرضه محصولات لبني این كارخانه ها را مورد بررسي قرار داد.

سرپرست فرمانداری يزد در پايان اين نشست با اشاره به اينكه كميت و كيفيت قابل قبول محصولات لبني توليدي استان بايد پاسخگوي نياز وسليقه مردم استان باشد خاطرنشان كرد: مشكلات اين بخش از صنعت را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم نمود .