فرماندار یزد:

جلب اعتماد مردم، اولین گام در جلب مشارکت حداکثری در انتخابات است

فرماندار یزد گفت: رمز اولیه برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، قانونمندی و صداقت مجموعه ی مجریان انتخابات است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد،سید محمد رستگاری فرماندار یزد در جلسه  فرماندهان نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر مهمترین اولویت ما برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت حداکثری مردم و در فضایی آرام و قانونمند است.
او افزود: رمز اولیه برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، قانونمندی، عملکرد شفاف، بی طرفانه و صداقت مجموعه ی مجریان انتخابات است.
فرماندار یزد به ضرورت حضور حداکثری در این دوره از انتخابات اشاره و اظهارکرد: در چندماه اخیر ستاد انتخابات شهرستان کارخود را به صورت ستادی آغاز کرده است و به تدریج در حال ورود به مراحل عملیاتی و اطلاع رسانی آن هستیم.
رستگاری ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در برگزاری انتخابات آینده، برقراری امنیت است  بار اصلی تامین امنیت بر دوش نیروی انتظامی است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: اجراي دقيق قانون و برگزاري انتخاباتي سالم و شفاف، محور حركت تمام مسئولان است كه با قوت تداوم خواهد داشت.
او به تدوین طرح پیشگیری از سرقت توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: این طرح در چندین جلسه شورای تامین استان مطرح، وظایف هر دستگاه مرور و طرح نهایی به شورای تامین شهرستان ها ابلاغ شد.
رستگاری اضافه کرد: شرح وظایف دستگاه های مختلف در قبال این طرح مشخص شده است و پس از تشکیل جلسه ای که به منظور تبیین عملکرد دستگاه ها برگزار می شود، آن ها موظفند در زمان های مختلف نسبت به ارائه  گزارشی از عملکرد خود اقدام کنند.
فرماندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید در برخورد با مجرمان جدی و سرسخت و در برابر مردم با صبر، استقامت و گشاده رویی رفتار کند.