معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد:

جشن‌هاي انقلاب بايد با حضور همه اقشار مردم صورت گيرد

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزدگفت: انقلاب اسلامي ايران مبتني بر حركت‌هاي مردمي بود و در اين راستا جشن‌هاي انقلاب نيز بايد با حضور همه اقشار مردم صورت گيرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، مصطفي سالاري در دومين جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان يزد بر ضرورت نوآوری و خلاقيت در برنامه های ايام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: بايد با پرهيز از اجراي برنامه هاي يكنواخت و كليشه اي، دستگاه هاي اجرايي در حوزه اجرا بايد به سمت برنامه‌هاي نو و خلاقانه پيش بروند تا تاثيرگذاري لازم را داشته باشند.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد با اشاره به مردمي بودن حركت انقلاب اسلامي ايران خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي ايران مبتني بر حركت‌هاي مردمي بوده و در اين راستا جشن‌هاي انقلاب نيز بايد با حضور  همه اقشار مردم و با شور و نشاط صورت گيرد.

وي با بيان اينكه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان براي اولين بار تشكيل شده است تصريح كرد: اين ستاد با 13 كميته تشكيل شده كه خوشبختانه با همكاري دستگاه ها برنامه هاي ايام الله دهه فجر ستاد شهرستان تدوین شده است

در ادامه جلسه جانشين شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان با اعلام اينكه از 5 الي 11 بهمن ماه به عنوان هفته استقبال از فجر نامگذاري شده است افزود: بايد در اين هفته با در نظر گرفتن کیفیت ، تنوع وجذابیت در آماده سازی فضا برای بزرگداشت عید انقلاب گام برداریم.

 

IMG_9458.jpg IMG_9398.jpg IMG_9418.jpg IMG_9414.jpg IMG_9402.jpg