جشنواره فرهنگی ورزشی امام رئوف - فرمانداری یزد
جشنواره فرهنگی ورزشی امام رئوف
این جشنواره با سخنرانی کارشناس امور بانوان فرمانداری ، مولودی خوانی ، سخنرانی مشاور در خصوص آسیب های اجتماعی وبرگزاری مسابقه ورزشی به کار خود ادامه داد و در پایان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و رئیس هیات همگانی شهرستان و نماینده بانوان اداره ورزش و جوانان به نفرات اول تا سوم در هر رشته ورزشی جوایزی اهدا شد .در پایان به قید قرعه به ده نفر جوایز ورزشی اهدا گردید .
در اختتاميه اين جشنواره طاهره محمدي كارشناس امور بانوان و خانواده فرمانداري يزد اظهار داشت؛ شناسايي و تعيين محلات حاشيه شهري يكي از موضوعات مهم مديريت شهري محسوب مي گردد لذا اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت با محوریت محله -حسینیه در منطقه بلوار بهمن ( صابر یزدی ) در دست اقدام است .
محمدي كارشناس امور بانوان وخانواده فرمانداري گفت: برای اولین بار اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی وآموزشی، متناسب با مقاطع سنی و نیز برنامه هایی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ایام اوقات فراغت بانوان با همكاري فرمانداری یزد و پایگاه خدمات اجتماعی امام سجاد ع در منطقه بلوار صابر یزد اجرا می شود
وي در ادامه اظهار داشت ؛.طرح غنی سازی اوقات فراغت با هدف افزایش مشارکت های شهروندی و با رویكرد ارتقاء و تقویت جایگاه مساجد و حسینیه ها در محله است؛چراکه تقويت فرهنگ ايراني و اسلامي و تقويت باورهاي ديني شهروندان ، نيازمند يک برنامه ريزي بلندمدت و در تمامي روزهاي سال است که بايد تداوم داشته باشد.
وی باتاکيد بر نقش مردم و سازمان ها و انجمن های مردم نهاد در برنامه ريزي هاي فرهنگي محلات گفت:مساجد،نهادهاي مردمي، پايگاه هاي بسيج و معتمدين محلي نقش بسيار کليدي در بنيان فرهنگي و اجتماعي محلات دارند و بايد از پتانسيل آن ها در کليه برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي محله ها استفاده کرد.
آمار بازدید امروز:
آی پی :
کشور : Iran
مرورگر:
سیستم عامل:
آدرس: یزد خیابان امام خمینی، کوچه شهید ابراهیمی، جنب ثبت احوال یزد، فرمانداری یزد
کد پستی : 8914759865
تلفن:31118012-036252424
نمابر: 36259039
رایانامه: info@yazd.gov.ir
بخشداری مرکزی یزد: bmyazd@yazd.gov.ir
بخشداری اکرم آباد: b.akramabad@yazd.gov.ir
آخرین بروزرسانی: 13 08 2024 - 07:52:18
All material and intellectual rights of this portal belong to Yazd Governor's Office.