فرماندار يزد:

جانبازان سند حقانيت و مظلوميت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند

فرماندار يزد از قاسم علی مهدي رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس عيادت كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در اولین روز از هفته استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی به همراه معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان از قاسم علی مهدي رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس عيادت كرد.

فرماندار يزد گفت: جانبازان سند حقانيت و مظلوميت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند که با از دست دادن عضوي از اعضاي بدن خود از کيان ايران اسلامي و آرمان‌هاي بلند امام راحل و انقلاب اسلامي صيانت و پاسداري کردند.

وي اضافه كرد: شهدا در مسیری که می خواستند گام نهادند و به هدف خود دست یافتند و امروز نیز جانبازان با صبر و استقامت خود در این مسیر قدم بر می دارند و ما نیز باید با ارج نهادن به مقام والای جانباز ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

شاكري شمسي با تجلیل از صبر، ایثار و ايستادگي خانواده جانبازان گفت: خانواده های جانبازان به خاطر پشتیبانی و رسیدگی به جانبازان در درگاه خداوند متعال از اجر و ثوابي بزرگ برخوردارند.

شايان ذكر است قاسم علی مهدي از جانبازان دفاع مقدس می باشد که به دلیل وجود تركشهاي متعدد در بدن خود، در حال حاضر با مشکلات مختلف جسمی و روحی روبرو است.