فرماندار یزد در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان یزد:

عزیزالله سیفی در بازدید از دومین نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که دنیای امروز دنیای دانایی است و علم و تکنولوژی حرف اول را در جهان می‌زند، لذا تنها راهکار برای رشد و توسعه دانایی افراد برپایی چنین نمایشگاه‌هایی است.

وی ادامه داد: خانواده‌ها با آشنایی با نرم‌افزارها و فناوری‌های دیجیتال و فرصت‌ها و تهدیدهایی که در این زمینه خود و فرزندانشان با آن روبه‌رو هستند، می‌توانند از این مقوله به عنوان یک فرصت مناسب در راستای پیشبرد اهداف عالیه اسلام و انقلاب اسلامی و شناساندن رشادت‌های شهدا و رزمندگان و مقابله با فتنه فتنه‌گران بهره برده و این موارد را در قالب بازی و نرم‌افزار به صورت صحیح و واقعی به تمام دنیا بشناسانند.

سیفی افزود: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال امسال از نظر تعداد غرفه و تنوع برنامه‌های نرم‌افزاری نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است.

فرماندار یزد خطاب به تولیدکنندگان نرم‌افزارها گفت: توان علمی و اجرایی خود را با استفاده از علم روز افزایش دهند.

فرماندار یزد همچنین بر حضور فعال‌تر خانواده‌ها در بازدید از این نمایشگاه تاکید کرد.

وی متذکر شد: در صورتی که خواسته باشیم ارزش‌های دینی خود را به جهان معرفی کنیم، می‌توانیم از طریق تولید نرم‌افزارها این کار را انجام دهیم.

وی با اشاره به شعار سال جاری با عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" خاطرنشان کرد: همین برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی که با فکر و اندیشه ایجاد می‌شوند، می‌توانند در تولید علم نقش بسزایی داشته باشند.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد: هنگام خرید نرم‌افزارهای ویژه کودکان با دقت بیشتری نرم‌افزار یا بازی را نسبت به سن کودک خود انتخاب کنند.

سیفی افزود: تولیدکنندگان اگر بتوانند نرم‌افزارهایی را تولید کنند که شجاعت مردم را در دفاع از کشور نشان دهد نیز می‌تواند روحیه جوانمردی را در مردمان کشور ارتقا دهد.

سیفی تصریح کرد: خوشبختانه روند استفاده از نرم‌افزارها در خانواده‌ها در حال توسعه است بنابراین تمام مسئولان کشور باید در مسیر آگاهی‌ رسانی به خانواده‌ها در زمینه استفاده صحیح و دقیق از این نرم‌افزارها اقدام کنند.

وی همچنین توصیه کرد: خانواده‌ها سعی کنند از نرم‌افزارهایی که ارزش‌های دینی و مسیر پیشرفت و خودباوری را در آنها تقویت می‌کند، تهیه کنند و تولید کنندگان نیز با توجه به نیازهای جامعه و خانواده‌ها اقدام به تولید نرم‌افزارهای جدید کنند.