فرماندار يزد :

توسعه كشور در گرو مشاركت مردم در زمينه هاي مختلف است

فرماندار يزد در جمع مردم محله خلف باغ يزد گفت: توسعه كشور در گرو مشاركت مردم در زمينه هاي مختلف است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در جمع مردم محله خلف باغ يزد با بيان اينكه بخشي از هويت ما را ميراث فرهنگي اعم از مادي و معنوي تشكيل مي دهد افزود: اين ميراث و ارزشهاي فرهنگي كه ناشي از سختكوشي ، صداقت، راستي و پاكدستي مردم از گذشتگان براي ما به يادگار مانده و لذا مردم و مسئولين بايد در حفظ و حراست از آنها تلاش كنند.

فرماندار يزد با تأكيد به اينكه مردم ساكن در بافت تاريخي بايد از آسايش و آرامش لازم برخوردار باشند خاطرنشان كرد: قطعاً باید برای آسایش مردم در بافت قدیم برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا مشکلات مردم در زمينه هاي مختلف رفع شود.

وي با بيان اينكه توسعه كشور در گرو مشاركت مردم در زمينه هاي مختلف است تصريح كرد: اعتبارات دولتي به تنهايي جوابگوي نيازها و مسائل شهر نيست، لذا ضروري است تا مردم براي حل مشكل همراه با مسئولين در امور مشاركت داشته باشند.

فرماندار يزد اظهار داشت: در زمینه بهداشت محله خلف باغ و به ویژه سم پاشی بافت قدیم و همچنین در مورد امنیت  این منطقه نیز پیگیری های لازم از طریق دستگاههای مرتبط انجام خواهد شد .

در پایان این نشست که باحضور نماينده مردم شهرستان هاي يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي، معاونين فني و امور عمرانی فرماندار، شركت آب و فاضلاب شهري ، میراث فرهنگی، صنايع دستي و گردشگري استان و اعضاي شوراي اسلامي شهر برگزار شد، آزاسازی دو منزل اطراف مسجد و احداث پارکینگ، تعیین تکلیف منازل مخروبه بلاصاحب، حضور افاغنه در بافت قدیم، وضعیت نا مشخص ورودی های خلف باغ، حمام مخروبه  فقیه خراسانی، تجهیز پارک دورن محله ای، تعیین تکلیف خیابان امام رضا ع و شهید بکایی و حسینیه نقشین توسط مردم مطرح و از طرف مسئولان قول همکاری و مساعدت داده شد.