فرماندار يزد تأكيد كرد؛

توسعه رشته هاي ورزشي در يزد نيازمند حضور بخش خصوصي است

فرماندار يزد گفت: زمینه جذب سرمایه گذار و حضور بخش خصوصی در توسعه ورزش يزد بايد فراهم شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در ديدار با مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي گلساپوش يزد اظهار داشت: حمايت مادي و معنوي بخش خصوصي و مسئولان مي تواند ورزش شهرستان يزد را به جايگاه واقعي خود برساند.

وي افزود : نياز است با برنامه ريزي مناسب و جذب حاميان توانمند در راستاي ارتقاء ورزش استان و شهرستان ها گام هاي اساسي برداشته شود .

فرماندار يزد با تقدير از تلاش هاي مجموعه مديريت باشگاه گلساپوش خاطرنشان ساخت: باید زمینه جذب سرمایه گذار برای ورزش يزد به ویژه در رشته‌هایی که مردم به آن‌ها علاقه زیادی دارند فراهم شود و در حال حاضر تیم‌ فوتبال ساحلي اين باشگاه كه با پشتوانه بخش خصوصی در سطح كشور داراي رتبه هاي ارزشمندي است، نمود عيني موفقيت حمايت بخش خصوصي از ورزش استان و شهرستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نيز در این ديدار گفت: باشگاه گلساپوش یزد در ترویج ورزش به خصوص رشته فوتبال ساحلی اقدامات خوبی انجام داده که حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی ، توجه به رده های پایه و استعدادیابی، پرورش چندین ملی پوش و حضور سرمربی یزدی این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی از این اقدامات است که بسیار ارزشمند بوده و قابل تقدیر است .

مسعود شریعتی افزود: خوشحال هستیم که این باشگاه با حمایت های بخش خصوصی و با مدیریت خوبي توانسته در رشته فوتبال ساحلی موفق عمل کرده و زمینه توسعه این ورزش را فراهم کند که امیدوارم این موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه با تمام وجود از سرمایهگذاران بخش خصوصی که در ورزش ورود کنند، حمایت میکنیم، اظهار داشت: استان یزد همیشه در عرصه ورزش حرف برای گفتن داشته است، پس باید تلاش کنیم، تا با کمک بخش خصوصی رشته های مختلف ورزشی را به پویایی و شکوفایی هرچه بیشتر برسانیم.