فرماندار يزد اعلام كرد؛

توجه ويژه به اعتبارات آموزش و پرورش در شهرستان يزد

فرماندار در جلسه تكريم و معارفه مدير آموزش و پرورش ناحيه دو يزد گفت: با توجه به نيازهاي شهرستان و پيگيري هاي صورت گرفته اعتبارات آموزش و پرورش در شهرستان يزد طي سال هاي اخير رشد قابل قبولي داشته است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، مراسم تكريم و معارفه مديرآموزش و پرورش ناحيه دو يزد با حضور فرماندار يزد، مديركل آموزش و پرورش استان، رئيس شوراي اسلامي شهر يزد، جمعي از پيشكسوتان عرصه تعليم و تربيت و ساير مسئولان برگزار شد.

«مصطفي سالاري» در اين جلسه با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی ابراز داشت : وظیفه همه نهادها و آحاد مردم جامعه همراهی و حمایت از آموزش و پرورش است و فعالیت های صورت پذیرفته در زمینه تعلیم و تربیت قابل تقدیر است.

فرماندار يزد افزود: موفقیت آموزش و پرورش استان در زمینه های پرورشی و تربیتی دانش اموزان، نتیجه هنرنمایی و دانش تخصصی و فنی است که در حوزه مدیریت آموزش و پرورش وجود دارد .

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد بر ضرورت استفاده از نظرات معلمان و اركان مختلف آموزش و پرورش در تصميم گيري ها تأكيد و خاطرنشان كرد: جامعه بايد قدردان زحمات فرهنگياني باشد كه طي سالها با تلاش خود آينده سازان اين مرز و بوم را تربيت مي كنند.

وي همچنين با اعلام اينكه اعتبارات آموزش و پرورش طي دو سال اخير بصورت ويژه توجه شده است افزود: با توجه به نيازهاي شهرستان و پيگيري هاي صورت گرفته توسط مديران آموزش و پرورش نواحي يك، دو و منطقه زارچ بيش از سي درصد اعتبارات شهرستان به حوزه آموزش و پرورش اختصاص يافته است.

فرماندار يزد در پايان با تقدير از تلاشهاي ارجمندي مدير سابق آموزش و پرورش ناحيه دو در مدت تصدي مسئوليت ابراز اميدواري كرد: با توجه به تجربيات و سوابق اسمعيلي زاده شاهد موفقيت و هموارتر شدن مسير اهداف در اين ناحيه باشيم.

در پايان اين جلسه از زحمات و تلاشهاي «منصور ارجمندي» تقدير و « حميد اسمعيلي زاده » به عنوان مدير جديد آموزش و پرورش ناحيه دو يزد معارفه شد.