فرماندار يزد:

عزيزالله سيفي با بيان اينكه تمام بسترهاي لازم و مقدمات كار براي برگزاري انتخاباتي باشكوه و پر شور فراهم شده است افزود بحمدالله با پيگيريهاي مستمر و تعامل مناسب با دستكاههاي اجرايي در سطح شهرستان  امكانات زير بنائي براي برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي فراهم شده است.

فرماندار با اشاره به اين مطلب كه دشمن ديگر با تهاجم نرم مي خواهد به اهداف شوم خود برسد خاطر نشان كرده است دشمن از اين طريق مي خواهد فرصت ها را تبديل به تهديد براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نمايد كه به لطف خدا مردم فهيم ايران اسلامي با درك اين موضوع نقشه هاي شوم آن ها را بر ملا ساخته اند.

وي همچنين با اعلام اين موضوع كه از 3 دي ماه انتخابات به طور رسمي آغاز خواهد شد اظهار كرد نامزدهاي اين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي مي توانند از اين تاريخ به مدت 7 روز كاري با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان يزد نام نويسي نمايند.

در اين جلسه همچنين ميرزا رجبي مسئول كميته پشتيباني و تداركات با ذكر اين نكته تمام امكانات و  تجهيزات لازم فراهم شده است گفت: جلسات اين كميته بعد از انتخاب اعضا ب صورت منظم در حال پيگيري است و توانسته ايم با شناسايي مشكلات و موانع موجود و با يك برنامه ريزي مناسب در صدد مرتفع نمودن آنها باشيم.

مسئول كميته پشتيباني و تداركات گفت: تصميمات خوبي در خصوص تجهيز سخت افزاري  ساختمان تازه تأسيس ستاد انتخابات شهرستان ، تعداد و نحوه تأمين خطوط تلفن ،تأمين رايانه هاي مورد نظر ،وسايل نقليه ، پذيرايي و ... گرفته شده است.