تقدیر وتشکررئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد از فرماندار

دکتر سلیمانی، رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد به همراه دکتر زارع زاده، مدیر بیمارستان با حضور در فرمانداری شهرستان یزد، از خدمات ارزنده و کمک های بی شائبه سید محمد رستگاری به این بیمارستان برای مقابله با بیماری کرونا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در این مراسم که صبح پنجشنبه مورخ ٩٩/٠٣/٢٢ انجام شد، دکتر سلیمانی ضمن اهداء لوح سپاس از حمایت های فرماندار یزد و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد و گفت : تمام کادر بیمارستان در این ٢ ماه سخت و طاقت فرسا از تمام توان خود برای درمان بیماران مبتلا به کووید-١٩ استفاده کرده اند و حمایت های بی  دریغ مسئولین و دستگاه های اجرایی استان باعث دلگرمی و روحیه این عزیزان بود.
در ادامه سید محمد رستگاری ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات کم نظیر کادر درمان استان به ویژه مجموعه بیمارستان شهید صدوقی گفت: ما شاهد ایثارگری و تلاش های شبانه روزی کادر درمان بودیم و وظیفه خود می دانستیم که از هرگونه کمک و مساعدتی که در توانمان بود دریغ نکنیم.
وی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت فعلی بیماری کووید 19 در کشور و هشدارهایی که در خصوص موج دوم این بیماری داده شده است، ضروریست که اطلاع رسانی و آموزش های لازم به مردم شریف یزد داده شود تا باز هم شاهد کنترل ویروس کرونا در استان و کشور باشیم.
سپس دکتر زارع زاده، مدیر بیمارستان شهید صدوقی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار یزد، خواستار رسیدگی به موضوع پرداختی پرسنل در راستای حمایت از این عزیزان شد و گفت: انتظار و درخواست ما از فرماندار محترم، ادامه یافتن همکاری ها و افزایش این تعامل بوده و پیشنهاد می کنیم نشست های مشترکی به صورت فصلی برگزار گردد.
در پایان فرماندار شهرستان یزد ضمن استقبال از این پیشنهاد خاطر نشان کرد: شخص بنده و مجموعه فرمانداری یزد کمافی السابق در صحنه مبارزه با این ویروس با تمام توان حضور خواهیم داشت و ارتقاء رفاه و آسایش مردم دارالعباده هدف غایی ما بوده که مقوله سلامت نیز یکی از اجزاء مهم و تأثیرگذار این مسیر می باشد.