تقدیر فرماندار یزد از مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد

فرماندار یزد با همراهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری با حضور در  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از عملکرد مدیرعامل و کارکنان آن مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد "سید محمدرضا مدرسی" فرماندار یزد با همراهی "عباس رحمانی" معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری با حضور در  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از عملکرد مدیرعامل و کارکنان آن مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

مدرسی گفت: جا دارد از مدیریت مدبرانه ، زحمات ، تلاش و پیگیری های مستمرو مطلوب مدیرعامل و کارکنان خدوم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد بعنوان تلاشگران عرصه سوخت رسانی در رفع مشکل بوجود آمده قدردانی ویژه ای شود.

وی افزود : مدیریت شایسته و توانمند در برطرف شدن حمله سایبری ، نقش بسیار ارزنده و مهمی را در راه اندازی مجدد جایگاههای عرضه سوخت و آگاهی بخشی و آرامش خاطر در بین مردم شریف یزد داشت.

فرماندار یزد تصریح کرد : نظارت و پایش موضوعاتی است که همواره مورد رصد است و خوشنامی افرادی که در جایگاه های عرصه سوخت فعالیت دارند اجازه تخلف را به متخلفین نمی دهند.

وی اظهار داشت : رضایت عمومی ناوگانی که در محورهای مواصلاتی استان در تردد هستند نشان دهنده مدیریت خوب و همگرایی است که شکل گرفته است و خدمت در مواقع اضطراری بخصوص در موضوع بحران سوخت در کشور تجربه ای است که در سایر نقاط جهان نمود ندارد.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به آرامش فضای موجود ، بر لزوم برگزاری نشست خبری تاکید و خواستار انعکاس کامل ابعاد موضوع و تبیین آن  برای مردم شد.

مدرسی در بخش دیگری از سخنانش گفت : استفاده از ظرفیت ائمه جمعه می تواند به عنوان پل ارتباطی بخشی از جامعه و حاکمیت برای انعکاس فعالیت ها باشد تا مسائل و موضوعات برای مردم و افکار عمومی روشن و شرایط را در تراز مطلوب مردم قرار دهد./انتهای خبر