تقدير معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد امام خميني (ره) از فرماندار يزد

معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد امام خميني (ره) با اهداء لوح تقدير از تلاشهاي فرماندار يزد در امر اشتغال محرومين و نيازمندان تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمد اميد در اين تقديرنامه آورده است: آنان كه در راه خدمت به محرومان و نيازمندان به هر شكل و شيوه اي همت مي گمارند و در راه اعتلاي هر چه ارزشمند تر اين نهضت پاي در عرصه ي كار و تلاش و خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي گذارند سزاوار قدرشناسي اند.

معاون اشتغال و خود كفايي كميته امداد امام خميني (ره) كشور در ادامه افزوده است: ايجاد اشتغال و اهتمام براي رفع بيكاري از اهداف اصلي دولت محترم مي باشد كه به فضل الهي با همدلي و مساعدت و تلاش كليه صاحب نظران، مديران دلسوز تحقق خواهد يافت.

اميد در پايان تصريح كرده است: بر خود فرض مي دانم در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از زحمات و تلاشهاي ارزشمند جناب عالي در امر اشتغال محرومين و نيازمندان، تقدير و تشكر نموده، توفيق روز افزونتان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

شايان ذكر است اين لوح تقدير درآخرين جلسه كارگروه تخصصي كميسيون اشتغال استان كه با حضور "سيد محمد ميرمحمدي" استاندار ،" انواري" سرپرست كميته امداد امام خميني(ره) كشور و عضو شوراي عالي اشتغال و جمعي ديگر از مسئولان برگزار شد به فرماندار يزد اهداء شد.