تقدير فرماندار يزد از اعضاي ستاد خدمات سفر شهرستان

فرماندار يزد در نامه اي خطاب به مديران و مسئولان ستاد خدمات سفر شهرستان يزد از تلاشهاي شبانه روزي آنان براي استقبال شايسته از مسافران نوروزي تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، « مصطفي سالاري» در اين نامه آورده است:

نوروز به عنوان یکی از سنت های هویت بخش و میراث زیبایی و زیبا اندیشی همواره عرصه سفر است و سفر در هنگام نوروز مبتنی بر ذات روح بخش خود نشانگر رابطه زیبای روح انسان با طبیعتی است که از پس یک زمستان سرد، مژده بهار آورده و صدای امید را در گوش زمان زمزمه مي كند.

به حول و قوه الهي و همت ستودنی همه دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي عضو ستاد خدمات سفر شهرستان به ويژه شهرداري ها، اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، نيروهاي نظامي و انتظامي، امدادي و خدماتي تجربه اي موفق و متفاوت نسبت به سالهاي گذشته در پذيرايي مسافران و ميهمانان نورورزي در شهرستان يزد و به خصوص شهر ميراث جهاني يزد را شاهد بوديم.

اينجانب مجدداً ضمن تبريك فرا رسيدن سال جديد و اعياد بزرگ و گرانقدر ماه رجب و عرض خدا قوت به همه مديران دستگاه هاي اجرايي و مجموعه تحت مديريت اميدوارم در ادامه سال جديد با عنايت به نامگذاري سال 1397 به عنوان « سال حمايت از توليد ملي» از سوي مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي(مدظله العالي) در راستاي تحقق شعار امسال و سياست هاي دولت تدبير و اميد در حوزه اقتصادي و ارتقاء جايگاه توليد در سطح شهرستان يزد كوشا و اثرگذار باشيم.