تشکیل کارگروه توزیع، نظارت و بازرسی گوشت وارداتی در شهرستان یزد

در نشست کارگروه توزیع، نظارت و بازرسی گوشت وارداتی شهرستان یزد بر اجرای سیاست های تنظیم بازار  و تشدید نظارت بر قیمت ها تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان یزد ، در نشست کارگروه توزیع، نظارت و بازرسی گوشت وارداتی که به ریاست علی احمدیان معاون برنامه ریزی  تشکیل شد.

 گزارش نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، پشتیبانی دام، اتاق اصناف و صنعت معدن و تجارت در مورد وضعیت تامین گوشت گرم گوسفندی و عرضه گسترده آن در سطح شهرستان ارائه شد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری یزد در این جلسه با اشاره به  به نزدیک شده به پایان سال و ایام ماه مبارک رمضان و بر لزوم همکاری و هماهنگی جهت تهیه و توزیع مواد غذایی بویژه گوشت گرم وارداتی به قیمت تنظیم بازار به شیوه مناسب تاکید کرد.

در ادامه آقای آغاز مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گزارشی از وضعیت بازار گوشت منجمد و گرم گوساله و گوسفند ارائه و از آمادگی تهیه و توزیع آن با همکاری ادارات مرتبط خبر داد.

در پایان حاضرین به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر در این زمینه مقرر شد لیست شبکه توزیع با احتساب ظرفیت پیشنهادی هر فروشگاه با مشخصات کامل توسط سازمان جهادکشاورزی ارائه شود.

همچنین مقرر شد اجرای سیاست های تنظیم بازار و تشدید نظارت بر قیمت ها توسط تعزیرات، اتاق اصناف و سازمان صمت اقدام شود.

شناسایی و برخورد قانونی با سودجویان و احتکار کنندگان اقلام و کالاهای اسسسی  توسط سازمان جهاد کشاورزی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان از دیگر مصوبات کارگروه توزیع، نظارت و بازرسی گوشت وارداتی در شهرستان یزد بود.