« اين محرم را زنده نگه داريد، ما هر چه داريم از اين محرم است. »

حضرت امام خميني (ره)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی در این پیام آورده است: محرم، ماه پاسداري از حرمت انسان است و ماه هميشه بيدار تاريخ و گلوي هماره ، فريادگر زمان و عزاداران حسيني، پروانگان شيفته نورند كه شمع محفل آراي خود را يافته و از شعله شمع، پيراهن عشق پوشيده‌اند و آماده جان باختن و پرسوختن و فدا شدن هستند.

محبين و دلسوخته‌گان حسيني در كلاس درس امام حسين(ع) ياد گرفته‌اند كه مرگ را «پل عبور» به آخرت و «بقا» را در «فنا» و «پيروزي» را در «شكست» و «زندگي» را در «مرگ» و «ماندن» را در «رفتن» و «حضور» را در «غيبت» و «شهادت» را در « حضور در تاريخ » و مرگ را براي فرزندان آدم،‌همچون گلوبندي زيبا بر سينه دختري جوان قلمداد كنند.

اينجانب ضمن تسليت و تعزيت مجدد ايام سوگواري حضرت اباعبدا... الحسين عليه‌السلام و ياران باوفايش و شکرگذاري به درگاه بي‌انتهاي خداوند تبارك و تعالي به خاطر آرامش و امنيت مثال زدني برنامه‌ها و مراسم محرم امسال در سطح شهرستان يزد و حضور پرشور تمام اقشار در آن، لازم دانستم ضمن تشكر خالصانه از لطف و عنايت مقام معظم رهبري (مدظله العالی) از پيام گرم و دل انگيزشان در ارتباط با سينه زني و مداحي يكي از هيأت‌هاي مذهبي يزد، از عموم مردم خاصه جوانان، مسئولان و مديران هيأت‌ها،‌ روحانيون و وعاظ بزرگوار، خادمين عزيز حضرت اباعبدا... الحسين(ع) و تمامي خدمتگزاران و زحمتكشان نيروهاي انتظامي،‌امنيتي ،‌اطلاعاتي و قضايي كه فضاي روحاني و دل‌نشيني را براي برگزاري برنامه‌ها ترتيب دادند تقدير و تشكر نمايم.