فرماندار يزد تأكيد كرد؛

تشديد نظارت بر مسائل بهداشتي در ايام عيد نوروز در شهرستان يزد

پنجمين جلسه شوراي بهداشت شهرستان يزد به رياست فرماندار تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در پنجيمن جلسه شوراي بهداشت شهرستان يزد گفت: در سالجاري با همكاري دستگاه هاي اجرايي مسئول مصوبات جلسات شوراي بهداشت به لحاظ كمي و كيفي از رشد قابل توجهي برخوردار بوده و در اين زمينه اقدامات قابل قبولي در راستاي رفع مسائل و مشكلات بهداشتي شهرستان انجام شده است.

فرماندار يزد با اشاره به نزديكي ايام نوروز و حضور مسافران و گردشگران در يزد تأكيد كرد: با توجه به لزوم و اهميت حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروز بايد كارشناسان و بازرسان مركز بهداشت شهرستان نظارت و بازرسي ها خود را بر تمامي واحدهاي صنفي به ويژه نانوايي ها، قنادي ها، رستورانها و ... تشديد نمايند.

وي گفت: متأسفانه در اين ايام برخي از افراد سودجو به دنبال عرضه مواد خوراكي بي كيفيت در سطح شهر مي باشند كه از اينرو بازرسان بايد با تخلفات بهداشتي و صنفي برخورد قانوني كنند.

شاكري شمسي بابیان این که همه متصدیان ملزم به رعایت قوانین و مقررات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی هستند تصریح کرد: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی شهرستان است واصلی ترین شاخصه این معرفی رعایت بهداشت ونظافت می باشد.