382

تسهیل در پرداخت وام‌های اشتغال روستایی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سیدمحمد رستگاری" در نشست کارگروه اشتغال شهرستان یزد که در محل فرمانداری با حضور معاون برنامه‌ریزی وتوسعه فرمانداری،مسئولین ذیربط ونمایندگان بانک‌ها برگزار شد افزود: سهم شهرستان یزد در پرداخت تسهیلات 《بند و تبصره ۱۶》 قانون بودجه کشور در حوزه روستایی تقریباً ۳میلیارد و ۵۷۰میلیون تومان است.

فرماندار، تسریع بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات را خواستار شد و گفت: متقاضیان بخش مرکزی و زارچ به بانک‌های عامل معرفی شدند و ۶۰درصد از این تسهیلات به آنها پرداخت شده است.

فرماندار یزد، بررسی پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال و کمیته امداد را از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست برشمرد و تصریح کرد: ۴۷میلیارد تومان سهمیه شهرستان یزد در حوزه اشتغال است که افراد متقاضی، شناسایی و از سوی مناطق یک و دو کمیته امداد امام خمینی (ره) به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

رستگاری با اشاره به وجود مشکلات متقاضیان در روند پرداخت بانک‌ها و یا نداشتن شرایط لازم اظهار داشت: تلاش بر این است تا موانع موجود در حوزه اشتغال مرتفع و بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تسریع داشته باشند و متقاضیان محق از سوی بخشداری و کمیته امداد جایگزین افرادی که واجد شرایط نیستند، شوند.

وی، با بیان اینکه ۱۱ مورد فرصت سرمایه گذاری دارای مجوز بی نام در سه حوزه صنعت گردشگری و کشاورزی وجود دارد بیان داشت: دستگاه‌های مرتبط برای پیدا کردن سرمایه‌گذاران واجد شرایط مشارکت کنند تا از فرصت سرمایه گذاری در شهرستان یزد استفاده شود.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.