فرماندار يزد:

تربيت و پرورش دانش آموزان استثنائي نشأت گرفته از عشق و هنر معلمين است

فرماندار يزد گفت: معلمي تنها شغل نيست بلكه عشق و هنري است كه در ريشه در اعتقادات قلبي معلمان داشته و در آموزش و پرورش استثنائي علاوه بر عشق عنصر سوز نيز اضافه مي شود،‌ معلمين با عشق مي سوزند تا به جامعه هدف خود روشني و گرمي هديه دهند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، مراسم آغاز سال تحصيلي 95-94دانش آموزان استثنايي استان يزد صبح امروز با حضور يادگار امام جمعه فقيد يزد، فرماندار، مديران كل آموزش و پرورش استان و دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و جمعي ديگر از مسئولين در آموزشگاه شبانه روزي رسوليان برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين مراسم با تبريك فرارسيدن فصل مهر و بازگشايي مدارس اظهار داشت: آغاز سال تحصيلي يك رويداد بزرگ فرهنگي است كه همزمان با ماه مهر در كشور اتفاق مي افتد.

فرماندار يزد تصريح كرد: خوشبختانه در سال جاري با هماهنگي هاي انجام شده با دستگاه هاي اجرايي شهرستان پروژه مهر در سطح استان و شهرستان يزد به صورت جدي در حال پيگيري است و اين طرح به خوبي در حال اجرا است.

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد در بخشي ديگر از سخنان خود با بيان اينكه در همه اديان آسماني به ويژه دين مبين اسلام به موضوع احترام به معلمين تأكيد شده است گفت: معلمي تنها شغل نيست بلكه عشق و هنري است كه در ريشه در اعتقادات قلبي معلمان داشته و در آموزش و پرورش استثنائي علاوه بر عشق عنصر سوز نيز اضافه مي شود،‌ معلمين با عشق مي سوزند تا به جامعه هدف خود روشني و گرمي هديه دهند.

فرماندار يزد خاطرنشان ساخت: اينكه دانش آموزان استثنائي در رشته هاي مختلف فرهنگي و ورزشي در سطح كشور و استان موفق به كسب رتبه هاي برتر مي شوند، حاصل تلاش مديران و معلماني دلسوز آنها مي باشد كه اميدواريم در آينده نيز با همت و تلاش خود دانش آموزان اين موفقيت ها نيز ادامه داشته باشد.

در پايان اين مراسم مركز جامع آموزشي توانبخشي مهر رسوليان نيز مورد بهره برداري قرار گرفت.

گفتني است در اين مركز خدمات بينائي سنجي، شنوائي سنجي، گفتار درماني فيزيوتراپي، كاردرماني، مشاوره و تست هوش و اختلالات يادگيري ويژه دانش آموزان ارائه مي شود.