430

تجلیل فرماندار یزد از فاطمه ایزد پناه، مادر خبرنگار شهید استان "علی اکبر کورش فر"

بمناسبت هفته دولت؛در دیدار سید محمد رضا مدرسی فرماندار یزدبا فاطمه ایزد پناه، مادر خبرنگار شهید استان "علی اکبر کورش فر" از وی تجلیل شد

مدرسی فرماندار یزد با اشاره به اینکه هرچه داریم از شهدا و ایثار خانواده های شهدا است، گفت: هر کجا مادران شهید حضور دارند آن مجلس شامل رحمت خدا است.

در ادامه مادر شهید کورش فر با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، دنیا را محضر خدا خواند و افزود: همه مردم به ویژه مسئولان باید در نظر داشته باشند که عالم محضر خداست.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون به دیدار خانواده شهدا و رزمندگان می روم ولی در زمان هشت سال دفاع مقدس خانواده هایی را دیدم که با ۶ یا ۸ فرزند شهید به سختی روزگار می گذرانند و لذا مسئولان باید پاسخگوی این مردم فداکار باشند و گره از مشکلات مردم باز کنند.

مادر شهید کورش فر با اشاره به اینکه نباید خون شهدا پایمال شود، گفت: باید کتاب های خاطرات هشت سال دفاع مقدس را مطالعه کنیم و بدانیم جوانان‌ این کشور بر روی مین های دشمن شهید شدند تا یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیافتد.

همچنین در این دیدار احمدیان معاون فرماندار یزد از طرح هدفمندی توزیع آرد و نان خبر داد و گفت: این طرح برای پیشگیری از اصراف نان و قاچاق آرد در حال انجام است.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.