به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان:

تجلیل فرماندار یزد از رشادتهای آزادگان

فرماندار یزد در دیدار تعدادی از آزادگان سرافراز به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان پرافتخار به میهن از رشادتهای آنان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد در این دیدارسید محمد رستگاری فرماندار یزدبیان داشت : دورا ن طلا ئي دفا ع مقدس  عر  صه ايثار و فداكار ی مردا ني  بو د كه عا شقا نه در  ميدا ن   ها ي نبرد حق عليه باطل حضوريا  فته  و  دشمنا ن  دين  و ميهن را  به خا كِ ذ لت  نشا ند ه و افتخار ديگري را در تاريخ اين مرز و بوم اسلامي به ثبت رساندند.
فرماندار یزد با بیان اینکه صمیمانه و با تمام وجود قدردان زحمات ایثارگران و آزادگان هستیم، افزود:مابرای همیشه مدیون استقامت و فداکاری‌های آزادگان هستیم و زحمات آزادگان و ایثارگران و خانواده های شهدا به قدری است که با هیچ عملی قابل تقدیر نیست زیرا که آنان با صبر ایمان و استقامت آزادگان اقتدار امروز را برای کشور فراهم کرده اند.
سید محمد رستگاری  با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن، گفت: این مناسبت بهانه‌ای برای قدردانی از آزادگان سرافراز و خانواده‌های آنان و همچنین گرامی‌داشت فرهنگ ایثار و شهادت و بازگو کردن این فرهنگ به نسل جدید است.