تبریک فرمانداريزد به مناسبت فرا رسيدن سال نو

"سید محمد رستگاری " فرماندار يزدسال نوهجري شمسي را به مردم شریف شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان يزد؛"سید محمد رستگاری " فرماندار يزدسال نوهجري شمسي را به مردم شریف شهرستان تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است :

 

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

 

بار دیگر نوروز ایرانی فرا رسید تا غبار کهنگی  را از چهره طبیعت زدوده , شکوفه لبخند و نهال امید را در قلبمان بارور سازد. نوروز، روز نو شدن، روز تازگی و طراوت و روز تولد دوباره گیتی است، روزی که تعلق خاطر طبیعت به شكوفه و سبزه شكوه و جلوه اي خاص مي يابد.

اینجانب با توسل و آرزوی تعجیل در فرج قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) حلول سال  1399 هجري شمسي را به مردم غیور و صبور شهرستان يزد صميمانه تبریک و تهنیت عرض نموده وباتوجه به شیوع کرونا ویروس وبحران  بيماري کوويد ۱۹ در سراسر جهان و مخاطرات بسیار زیاد آن و تهدید سلامت مردم عزیز وقدرداني از خدمات ایثارگرانه فرشتگان نجات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ، بار دیگر متضرعانه از همشهریان بزرگوار استدعا دارم از برگزاری جشنهای نوروزی و مراسم دید و بازدید و عید دیدنی و مهمانیهای خانوادگی و برگزاری مراسم ختم و تجمع در آرامستانها بویژه پنج شنبه آخر سال و روز عید و حضور در معابر و خیابانها خودداری نموده و فقط وفقط در منازل و کانون گرم خانواده در کنار عزیزانتان بمانید تا انشاالله در آستانه سال نو بتوانیم مقدمات شکست کرونا ویروس را فراهم کنیم. برای درگذشتگان ناشی از این بیماری نیز رحمت و مغفرت واسعه الهی را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم..به امید سالی سرشار از نیکی و برکت برای همه ایرانیان..