معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد مطرح كرد؛

به كارگيري ظرفيت هاي فرهنگي و ديني در راستاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد گفت: با استفاده از ظرفيت هاي فرهنگي و ديني و ارتقاي تعامل و همدلي با مردم مي توان زمينه را براي كاهش آسيب هاي اجتماعي فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، اولين جلسه كميسيون ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي شهرستان يزد به رياست معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد برگزار شد.

" محمد علي جعفري " در اين جلسه با بيان احاديثي از ائمه معصومين در باب اهميت بحث امنيت اجتماعي و اخلاقي جامعه و با برشمردن طرح ها و محورهای ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی در جامعه گفت: برگزاری جلسات و نشست ها و اطلاع رسانی و آموزش در این زمینه می تواند از بروز ناهنجاری های اجتماعی در جامعه جلوگیری کند.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد به كار گيري ظرفيت هاي فرهنگي و ديني در راستاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي را ضرورري دانست و افزود: نخستين و مهمترين اقدام كارآمد در اين زمينه ارتقاي سطح فرهنگ مردم به خصوص فرهنگ ديني است.

وي خاطرنشان ساخت: يكي از اهداف تشكيل كميسيون ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي ، شناسايي چالش ها و مشكلات فرهنگي موجود در جامعه و رفع آن به دور از فضاي امنيتي و با استفاده از ظرفيت هاي مردمي و اداري مي باشد كه اين مهم نيازمند همدلي مسئولان مي باشد.

" جعفري " تصريح كرد:دستگاه ها مي توانند در سايه تعامل و همدلي با يكديگر مشكلات اجتماعي را كاهش داده و موجب بالا رفتن امنيت اجتماعي شهرستان شوند.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد در پايان اضافه كرد: برنامه ريزي‌ها و مصوبات جلسات مي بايست با دقت توسط دستگاه هاي ذيربط پي‌گيري شود و تلاش كميسيون بر همگرايي اهداف و انجام امور محوله بر اساس اولويت ها باشد.