639

بمناسبت هفته دولت و روز کارمند،تقدیر از کارمندان برتر بخشداری مرکزی یزد

بمناسبت هفته دولت و روز کارمند، از کارمندان برتر بخشداری مرکزی یزد تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ،بمناسبت فرارسیدن هفته دولت و درآستانه روز کارمند فرماندار یزد با حضور در محل بخشداری بخشداری مرکزی یزد از کارمندان این  بخش تقدیر کرد.

در این آیین که با حضور و همراهی معاونان عمرانی ،برنامه ریزی وسیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار بزد و نیز بخشدارمرکزی برگزار شد سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت در پیامی خطاب به کارمندان گفت:

هفته دولت همزمان احیاء کننده ارزش های والای فرهنگی و یادآور رشادت ها، جانفشانی ها و فداکاری های فرزندان پاک این مرز و بوم و خادمان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است.

هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان "روز کارمند" نامگذاری شده فرصت مطلوبی برای تقدیر و تشکر از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدری است که همواره برای ارتقای شاخص های توسعه ای کشور در بخش های مختلف فعالیت دارند.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت به ویژه "روز کارمند" به تمامی کارمندان و آرزوی سلامت و سعادت برای آنان، تلاش مسئولانه در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف یزد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده را خواستارم.

درپایان با اهدا لوح سپاس و گل از کارمندان بخشداری تجلیل شد.

 

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.