برگزاری چهارمین همایش مجریان انتخابات 1400

جهارمین دوره آموزشی مجریان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با حضور استاندار یزد، مدیرکل انتخابات و کارشناسان وزارت کشور، با مشارکت مجریان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به میزبانی استان یزد با هدف برنامه‌ریزی برای انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛ چهارمین دوره آموزشی مجریان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با حضور استاندار یزد، مدیرکل انتخابات و کارشناسان وزارت کشور، با مشارکت مجریان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به میزبانی استان یزد با هدف برنامه‌ریزی برای انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
در این همایش معاون فرماندار،بخشدارمرکزی یزد،بخشدار زارچ ومسئولین انتخابات در فرمانداری یزد یزدمانند سایر فرمانداری ها و بخشداری های سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به صورت ویدئو کنفرانس در این همایش شرکت کردند.
در این دوره آموزشی که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، مطالبی در خصوص قوانین جدید انتخابات،فرآیند انتخابات، روز رای گیری و انتخابات و کرونا بیان شد.
گفتنی است انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و ورستا در خرداد 1400 برگزار خواهد شد که در این راستا 1372 شهر و 40هزار و 602 روستا در سراسر کشور واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند.