فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه افزود: قرآن و تعالیم روحبخش آن تنها راه رهایی بشر از گرفتاری ها است که هر فرد می تواند با بهره مندی از این مفاهیم نجات بخش سعادت دنیوی و اخروی خود را بدست آورد.

فرماندار با اشاره به اینکه از ماه رمضان به عنوان بهار قرآن یاد می شود اظهار داشت: در این ماه هر کس می تواند با قرائت قرآن و تدبر در آن با این کتاب آسمانی انس گرفته و به هدف نهایی که همان عمل به آیه های قرآن است برسد.

فرماندار با تقدیر از کار پسندیده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد در خصوص برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی -  قرآنی نقش بسزایی دارد.

دشتی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از هزار عنوان کتاب با عناوین علوم دینی و معارف اسلامی، قرآن، نهج البلاغه و مفاتیح شامل 3000 هزار جلد و سایر اقلام فرهنگی عرضه شده است.

دشتی با بیان اینکه رمضان، ماه قرآن است و علاقه مندان در این ماه فرصت مغتنمی دارند تا از نمایشگاه علوم قرآنی دیدن کنند و این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان دایر است و کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه از 30 تا 50 درصد تخفیف برخوردار است.

وی افزود: امسال نیز این نمایشگاه با هدف و ترویج موضوع مفاهیم قرآنی، در راستای گرایش بیش از پیش شهروندان به‌ویژه جوانان به بخش مذهبی و اعتقادی برگزار شده است

گفتنی این نمایشگاه از ساعت 9صبح تا 22 شب به مدت 20 روز در محل حسنیه بعثت واقع در چهارراه سید مصطفی خمینی (بعثت) پذیرای علاقه مندان خواهد بود.