حجه الاسلام و المسلمین فخرالدینی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوهتر جشنهای ایام الله دهه فجر افزود: برنامه های گرامیداشت سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی باید هرسال باشکوه تر از سنوات گذشته اجرا شود .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: ایام دهه فجر، فرصت مناسبی است که دلایل به وقوع پیوستن انقلاب و علل پایداری آن و نقش بی بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نسل های بعد از انقلاب، معرفی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

در ادامه خشنویس بخشدار زارچ ضمن برشمردن نقش بی‌بدیل رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی را رویدادی بی‌نظیر دانست و خواستار توجه مسئولان به توصیه‌های امام و رهبری در خدمت خالصانه و بی وقفه به مردم شدند.

وی از آمادگی ادارات این بخش در برگزاری شایسته برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: ایام الله دهه فجر نقطه عطف انقلاب شكوهمند اسلامي بوده و بدین منظور ادارات با همکاری مردم همیشه در صحنه در جهت برپایی جشنی بزرگ تلاش خواهند کرد.

در این جلسه هر یک از ادارات و نهادهای بخش زارچ به ارائه گزارش از برنامه های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه دادند.