برگزاری دویست و هفتادمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد

دویست و هفتادمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزدبه ریاست فرماندار و رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان وحضوراعضای شورا در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سید محمد رستگاری" فرماندار  یزد ضمن تشکر از همه اعضا که به صورت حضوری و برخط در جلسه حاضر شدند اظهار داشت: جایگاه معلم جایگاه بسیار ارزشمند و مهمی است و باید از مسئولین شهرستان که در هفته بزرگداشت مقام معلم، به معلمین عزیز و آموزش و پرورش توجه نمودند تقدیر و تشکر شود.

وی به اهمیت مساله میدان معلم پرداخت و گفت: این میدان تنها میدانی است که به نام معلم در شهر یزد قرار دارد به همین دلیل مسئولین  و شهرداری توجه بیشتری را در زیباسازی این میدان داشته باشند.

رستگاری با توجه به مصوبات مدارس هیئت امنایی بیان داشت: با توجه به این که شهریه این نوع مدارس بیشتر است بنابراین باید تفاوتی با مدارس عادی داشته باشند و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان نظارت جدی بر چگونگی فعالیت مدارس هیئت امنایی و کلاس های فوق برنامه آن ها داشته باشند.

وی به آغاز امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم اشاره کرد و افزود: بازدیدهای حداکثری در جهت توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شود تا همه دانش آموزان با خیالی آسوده بتوانند در امتحان های حضوری شرکت نمایند.

بررسی مصوبات گذشته، ارائه عملکرد آموزش و پرورش نواحی یک و دو و منطقه زارچ در هفته بزرگداشت مقام معلم از دیگر برنامه های بودکه در این جلسه بررسی شد.

همچنین در این جلسه  ازسید محمد رستگاری فرماندار  یزد به دلیل همراهی در هفته بزرگداشت مقام معلم وحضوردر پویش برنامه  معلمم سپاس تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

لازم به ذکر است در پایان جلسه از طرف فرماندارسید حسن حیان پیشکسوت فرهنگی تجلیل شد وبه مناسبت هفته ارتباطات و  روابط عمومی از مسئولین روابط عمومی های آموزش و پرورش شهرستان یزد با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.