برگزاری دویست و شصت و هفتمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد

اجرای اولین مرحله ی طرح مدرسه، کانون تربیتی محله در مدارس ناحیه دو یزد طرح مدرسه، کانون تربیت محله، اولین بار در استان، در مدارس ناحیه دو به اجرا درمی آید.

به گزارش روابط عمومی فرماندار یزد، سید محمد رستگاری فرماندار  یزد  و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان، در این جلسه  با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و نیز ایام ا... دهه ی فجر، با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت مدارس در راستای اجرا و ارتقاء مسائل فرهنگی  از جمله طرح مدرسه، کانون تربیتی محله گفت: در نظر داریم این طرح را به مرور زمان در بخش مرکزی یزد نیز به اجرا درآوریم.

وی خواستار طرح این موضوع در جلسات تخصصی شورای اسلامی شهرستان و نیز استفاده از کارشناسان مجرب و خبره شد و در زمینه ی همکاری سایر مهادها و ارگانهای شهرستان یزد در تحقق این امر قول مساعد داد.

در ادامه حمید اسمعیلی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد و دبیر این شورا، گزارشی از مصوبات جلسه قبلی ارائه و گفت:  با توجه به پیش بینی طرح مدرسه کانون تربیتی محله، مدارس ناحیه دو، آمادگی اجرای این طرح را دارند.

سپس پیمانفر رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان در سخنانی به تشرح و تبیین اهداف، وظایف و کارگروه های طرح مدرسه کانون تربیتی محله پرداخت و  دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه ی اجرای هرچه بهتر این طرح پرداختند.

در پایان این جلسه، به مناسبت سالروز میلاد سراسر نور حضرت زهرا(س) روز مادر و هفته زن، از خانم های عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان تجلیل به عمل آمد.