"بمناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام شد"

برگزاری دومین جشنواره بازی های بومی و محلی مادران و دختران( نور)

مراسم اختتامیه دومین جشنواره بازی های بومی و محلی مادران و دختران( نور) با حضور حیدری سرپرست فرمانداری یزد،مقیمی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان،برزگر بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران و مسئولین ورزشی استان یزد در محل سالن شهید مدرس اکرمیه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، دومین جشنواره بازی های بومی و محلی مادران و دختران( نور)   روز يكشنبه 4/6/97 در سالن مدرس روستاي اكرميه و با حضور 140شرکت کننده  از بانوان  روستاهای اکرم آباد، اکرمیه، مدرسی، حسین آبادریسمانی و عسکریه در رشته های لی لی،دارت، گانیه ، داژبال و دال پلان برگزار شد .

در مراسم اختتاميه اين جشنواره با حضور حیدری سرپرست فرمانداری یزد،مقیمی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان،برزگر بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران و مسئولین ورزشی استان یزد از نفرات برتر با اهداي لوح و جايزه تقدير شد.

در اين مراسم برزگر منشادي بخشدار مركزي يزد هدف از برگزاري اين جشنواره را ايجاد جو نشاط و شادابي در جامعه زنان روستايي عنوان كرد و اظهار داشت : این دوره از مسابقات دومین برنامه هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان یزد در سال 97 می باشد .