239

برگزاری جلسه پیگیری روند اجرای مصوبات سفر به شهر شاهدیه

دکتر فاطمی: پیگیری جدی و مداوم مصوبات سفرها در دستور کار استان قرار دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در حاشیه جلسه پیگیری روند اجرای مصوبات سفر به شهر شاهدیه و در گفت و گو با خبرنگار صداوسیما، به نگاه ویژه مدیریت ارشد استان به احصاء و حل مسائل و مشکلات پیش روی مردم مناطق مختلف استان؛ در جریان سفرها به آن مناطق، اشاره کرد و گفت: در جریان سفر به شهر شاهدیه در تاریخ سوم دی ماه سال گذشته، قریب به ۲۲ مصوبه نگارش و در دستور کار بخش ها و دستگاه های ذی ربط قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مصوبات این سفر، در مقاطع زمانی مختلف توسط مسئول مصوبات سفر پیگیری شده است، اظهارداشت: یکسری از مصوبات این سفر به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده و به نتیجه رسیده اما برخی دیگر از این مصوبات زمان بر و نیازمند اخذ  برخی مجوزها و پیگیری ها بود که توسط بخش های مربوطه در حال پیگیری است.
استاندار یزد با بیان اینکه در این جلسه هماهنگی و تصمیم گیری های لازم برای رسیدن مصوبات به نقطه نهایی خود انجام شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه به دستگاه ها تاکید شد که عمده پروژه های مصوب سفر را ظرف ۳_۴ ماه آینده به نتیجه برسانند.
گفتنی است در سفراخیر سیدمحمدرضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد به شاهدیه ، امام جمعه وبرخی از اهالی شاهدیه  خواستار تسریع در اجرای کامل مصوبات سفر استاندار به شهر شاهدیه شده بودند.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.