برگزاری جلسه شورای اداری زارچ با حضور فرماندار شهرستان یزد

جلسه شورای ادرای زارچ با حضور فرماندار شهرستان یزد ، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولین دستگاه های اجرایی بخش در محل بخشداری زارچ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سیدمحمد رستگاری " فرماندار شهرستان یزد در جلسه شورای اداری بخش زارچ  با اشاره به ضرورت تقویت روحیه مطالبه‌گری از سوی مسوولان در بین مردم افزود: با همت و همكاري مردم و مسئولين و استفاده از پتانسيل هاي موجود در آينده اي نزديك شاهد رشد و توسعه هر چه بيشتر بخش زارچ باشيم.

سیدمحمدرستگاری با اشاره به بازدید صورت گرفته از محل اراضی شهرک صنعتی زارچ گفت: بر اساس طرحی که شرکت شهرک های صنعتی تهیه خواهد شد پیگیری زیرساخت واگذاری زمین به متقاضیان در سایت جدید شهرک صنعتی انجام خواهد شد.

وی با توجه به پیشرفت خوبی که در آماده سازی اراضی مسکن جوان گفت: پروژه مسکن جوانان مسئله مهمی است و باید سرعت بیشتری داشته باشد ان شا ا...  با پیگیری های بعمل امده در جهت زیرساخت های مورد نیاز اهم از آب ، برق و گاز واگذاری اراضی به متقاضیان با هماهنگی اداره راه و شهرسازی انجام شود.

فرماندار شهرستان یزد در ادامه با اشاره به مشکل تامین زمین در طرح اقدام ملی مسکن در زارچ گفت: راه کارهایی جهت تامین زمین به متقاضیان در این طرح بررسی شده و ان شا ا... با همکاری بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی به زودی حل خواهد شد.

در این جلسه مصوب شد که موضوعاتی چون پیگیری مشکلات بخش رادیولوژی درمانگاه جامع سلامت طالقانی زارچ ، پیگیری طرح تفصیلی زارچ ، پیگیری تخصیص اعتبارات استخر خیری زارچ و ساختمان هلال احمر در دستور کار قرار گیرد.