برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش یزد

دویست و شصت و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد به ریاست فرما نداریزد وسایر اعضا در سالن ولایت فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، سید  محمد رستگاری فرماندار یزد در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن(ع) اظهار داشت : بحث های عمرانی در آموزش و پرورش بسیار مهم است  واتمام  پروژه های نیمه تمام در نواحی یک و دو و منطقه زارچ در دستور کار قرار دارد و رؤسای این ادارات تمام تلاش خود را در این خصوص انجام دهند.
وی با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: باید توجه زیادی به معلمان عزیز شود و در هفته معلم از زحمات فرهنگیان عزیز که در شرایط سخت کرونا به آموزش دانش آموزان می پردازند تقدیر و تشکر شود.
"رستگاری" بیان داشت: با وجود شرایط کرونا  اهمیت حضور معلم را درک کردیم و به همین دلیل تمام نهاد ها و ادارات باید توجه دوچندان به این عزیزان داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: باید از خانواده های فرهنگیان عزیزی که به دلیل بیماری کرونا عزیزانشان را از دست داده اند نیزتوجه نمود.
فرماندار یزد افزود؛ صدا و سیمای یزدوسازمان های مربوطه  با اختصاص  بخشی ازبرنامه های خود با موضوع تکریم و تجلیل از فرهنگیان بویژه معلمان پیشگسوت  نقش مهمی رادر هفته معلم می توانند داشته باشند.
در ادامه "زهره امیرچقماقی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد، ضمن تشکر از آموزش و پرورش ناحیه دو که در سال گذشته شورای آموزش و پرورش را برگزار می نمود گفت: درسال جدید  جلسه شورای آموزش و پرورش را آموزش و پرورش ناحیه یک به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار خواهد کرد و امید است به بهترین نحو مسائل آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه بررسی مصوبات گذشته، عملکرد یک ماهه(فروردین ماه) نواحی یک و دو و منطقه زارچ و نحوه برگزاری بزرگداشت مقام معلم برنامه ریزی شد.