فرماندار یزد:

عزیزالله سیفی با بیان اینکه استکبار و کشورهای غربی همیشه با اقدامات خود در صدد این هستند که به اصل انتخابات خدشه وارد نمایند گفت: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوقهای رآی دشمنان را از رسیدن به اهداف پلید خود ناامید کرده اند و در حقیقت این حرکت مهر تأییدی بر جمهوری اسلامی است.

فرماندار باتأکید به این مطلب که بعد از انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 30 انتخابات انجام شده است تصریح کرده است وجود انتخاباتهای سالم و آزاد در ایران نمود کامل دموکراسی در سطح جهان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در جهان اسلام شاهد خیزشهای مردم علیه حاکمان دیکتاتور خود هستیم خاطر نشان کرده است کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با الگو پذیری از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران علیه مزدوران انقلاب کرده اند و خواهان گسترش عدالت و دموکراسی در جوامع خود هستند.

سیفی در پایان با استناد به سخنان اخير مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص انتخابات گفت: رعايت قانون و حضور حداكثري مردم وظيفه همه مجريان است.

ضمناً فرماندار يزد طي احكامي اعضاي ستاد نهمين دوره انتخابت مجلس شوراي اسلامي در شهرستان يزد انتخاب كرد كه بر اين اساس حسین عسکرزاده به عنوان رييس ستاد ، محمد حسن نقدی مسئول کمیته فناوری، محمد حسین میرزا رجبی مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی، سید غلامرضا طبائی مسئول کمیته آموزش ،امير صادقي مقدم دبير ستاد ،محمد علی جعفری مسئول کمیته امنیتی و انتظامی و سعید امامیان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد منصوب شدند.