درجلسه آموزشی بازرسان انتخابات شهرستان یزد:

برگزاری انتخابات سالم وظیفه شرعی مسئولان و مجریان انتخابات است

رییس ستاد انتخابات استان یزد در جلسه آموزشی بازرسان انتخابات شهرستان یزد بربرگزاری انتخابات سالم و قانونمند تاکید کرد و گفت: برگزاری انتخابات سالم وظیفه شرعی مسئولان و مجریان انتخابات است.

رییس ستاد انتخابات استان یزد در جلسه آموزشی بازرسان انتخابات شهرستان یزد بربرگزاری انتخابات سالم و قانونمند تاکید کرد و گفت: برگزاری انتخابات سالم وظیفه شرعی مسئولان و مجریان انتخابات است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد احمد ترحمی افزود: شما بازرسان انتخابات وزارت کشور هستید و براساس قانون انتخابات ،بازرسی و بازرسین برای رسیدگی به انجام امور شعب و کنترل اجرای سالم و قانونمند انتخابات اعزام می شوند و تلاش همگان این است که انتخاباتی با شکوه در کشور رقم بخورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: با توجه به تهدیدات ، مسائل و مشکلات در منطقه و علارغم سختی‌هایی که در کشور وجود دارد اما باید در پای صندوق رای حاضر شویم و توطئه های دشمنان را نابود کنیم.

ترحمی برحضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود:  همه برای یک هدف که سربلندی و اعتلای ایران و وجهه بین المللی نظام جمهوری اسلامی در جهان است تلاش  کنیم .

ترحمی تصریح کرد: باید فارغ از حزب و هر جناحی در انتخابات حضور پیدا کنیم و  انتخابت  جلوه مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت است .

وی اضافه کرد:  مسیر هر اتفاق، هررویداد،  تغییر و  توسعه ای از طریق حضور در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد،

ترحمی ادامه داد: در استان همه هماهنگی بر برگزاری انتخابات مهیا شده است ۱۰ شهرستان و ۱۱ بخش مستقل در قالب ۷۷۲ شعبه اخذ رای شامل ۶۰۰ شعبه ثابت ، ۱۷۲ شعبه سیار و حدود ۵۰ هزار نفر مسئولیت  برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

وی اضافه کرد: مشارکت وسیعی در استان در اجرای انتخابات وجود دارد  همه دستگاهها ، نهادها، ارگان های انتطامی و  امنیتی در این زمینه بسیج شدند  تا انتخابات سالم و با شکوه برگزار شود.

رییس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: همچنین برای نخستین بار ستاد امنیت انتخابات در استان در کنار  ستاد برگزاری انتخابات تشکیل شده است که وظیفه آن حفاظت از آرای مردم و امنیت انتخابات است که هیچ خدشه ای در امر برگزاری انتخابات به وجود نیاید.

وی خاطر نشان کرد: هم هماهنگی لازم سخت افزاری و نرم افزاری  در ستاد انتخابات، چهار حوزه انتخابیه انجام شده است و همچنین تمام  عوامل شعب اخذ آموزش های لازم را فرا گرفته اند .

رییس ستاد انتخابات استان یزد افزود: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده است انتخابات دوم اسفندماه بدون هر گونه حاشیه ای  برگزار شود و انتخابات با شور و گستردهای را رقم بزنیم.