فرماندار يزد:

برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتي سرلوحه فعالیت ها است

فرماندار يزد در نشست مشترك ستاد انتخابات استان و شهرستان يزد گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با حضور حداکثری مردم سرلوحه تمام فعالیت های فرمانداری است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در نشست مشترك ستاد انتخابات استان و شهرستان يزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد انتخابات شهرستان يزد تا كنون اظهار داشت: همزمان با تشكيل ستاد انتخابات استان و بنابر دستورالعمل هاي صادر شده، ستاد انتخابات در شهرستان يزد نيز تشكيل شده است.

فرماندار يزد با بيان اينكه تاكنون چهار جلسه ستاد انتخابات در شهرستان يزد تشكيل شده است افزود: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته تمام تمهيدات لازم براي برگزاري انتخاباتي پرشور و با حضور حداكثري مردم انديشيده شده است.

وي در ادامه اضافه كرد: با توجه به اینکه يزد به عنوان حوزه فرعي انتخابات اقليت هاي مذهبي زرتشتیان و کلیمیان خواهد بود لذا همکاری لازم را با دست اندرکاران حوزه اصلي داشته ایم.

" شاكري شمسي " خاطرنشان ساخت: برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با حضور حداکثری مردم سرلوحه تمام فعالیت های ما است و به فرمایش مقام معظم رهبری آرای مردم را به عنوان حق الناس می دانیم و تمام فعالیت های خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

فرماندار يزد همچنين گفت: بیش از شش هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در شهرستان یزد همکاری خواهند داشت که پنج هزار نفر به صورت مستقیم در شعب انجام وظیفه می کنند.

شاكري شمسي در پايان با اعلام اين مطلب كه تمامي شعب اخذ رأي مورد بازديد قرار خواهد گرفت خاطر نشان كرد: كه هدف اصلي از اين اقدام بررسي وضعيت عمومي ، فني و تجهيزات مورد نياز شعب و دسترسي هر چه بهتر مردم به شعب است.

لازم بذكر است در این نشست که با حضور اعضاي ستاد انتخابات استان نيز انجام شد، ساختمان بازسازی شده ستاد انتخابات شهرستان واقع در فرمانداری یزد افتتاح شد.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابيه يزد و اشكذر به مركزیت فرمانداری یزد، هفتم اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

IMG_0207_resize.jpg IMG_0238_resize.jpg IMG_0249_resize-2.jpg IMG_0265_resize.jpg IMG_0267_resize-1.jpg IMG_0295_resize-1.jpg IMG_0271_resize.jpg