برگزاری آیین تکریم و معارفه معاونین فرمانداری یزد

با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان آیین تکریم ومعارفه معاونین فرماندار در محل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزددر این مراسم "سید محمد رستگاری " ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدای گلگون کفن هشت سال پایمردی و رشادت و دفاع از میهن اسلامی ، بهار علم و تربیت و آغاز سال تحصیلی جدید را به پویندگان راه علم و دانش و آتیه سازان ایران اسلامی تبریک گفت.

وی در ادامه گزارشی اجمالی از عملکرد شش ماهه فرمانداری ارائه و افزود:ما در این شش ماهه درمان محور حرکت کردیم و با همکاری و تلاش مجموعه فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای اجرای سند توسعه شهرستان ، احیای مسیر شهر یزد، ارتقاء امنیت بافت تاریخی بویژه بازار سنتی ، احیای قنات جهانی زارچ،بازسازی مدارس، سرکشی مستمر به شهرها و روستاهای شهرستان یزد، پیگیری مباحث مربوط به مجموعه میرچخماق ، ارتباط با اقشار مختلف مردم و ... گامهای مؤثری برداشتیم.

فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: شهرستان یزد با دیگر شهرستانهای استان متفاوت بوده و کار در این شهرستان نیازمند تلاش و هم افزایی بسیار بیشتری است.

رستگاری ضمن تقدیر و تشکر از "محمد علی جعفری" معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و "مهدی حاج حیدری" معاون اسبق برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، ابراز امیدواری کرد در ادامه از خدمات ارزشمند این دو بزرگوار در مجموعه استان بهره برداری شود.

فرماندار در پایان ضمن تبریک ، برای "سید علی حسینی منش" معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و "علیرضا جدیدی" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری در ارائه خدمات ارزنده به مردم و دولت، آرزوی توفیق کرد و جلب همکاری دستگاه های اجرایی و مجموعه همکاران فرمانداری، بهره وری در مجموعه سسیتم اداری و برنامه ریزی در حوزه های اشتغال و سرمایه گزاری و ... را از رئوس کاری معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری عنوان و اهتمام معاون و همکاران حوزه معاونت برنامه ریزی را برای اجرایی کردن هر چه بهتر این اهداف خواستار شد. وی همچنین ارتباط مؤثر و مستمر با اقشار مختلف،برگزاری انتخابات سالم، تأمین امنیت، امور مربوط به اتباع بیگانه ،امور مربوط به سازمانهای مردم نهاد، اجرای سیاستهای نشاط اجتماعی و ... را امور کلی حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی معرفی وگفت انتظار می رود "علیرضا جدیدی" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و مجموعه همکاران این حوزه مساعی کافی برای نیل به این اهداف را داشته باشند.