مشاور امور بانوان فرماندار يزد:

رقيه كفيل الناس در اين خصوص با بيان اينكه باید تلاش کنیم تا سطح برنامه‌‌های در نظر گرفته شده برای دهه كرامت در سطح شهرستان ارتقا یابد خاطر نشان كرد: برنامه هاي دهه كرامت بانوان با هدف ترويج و تعميق ارزشهاي اسلامي با تكيه بر سيره ائمه اطهار(ع) اجرا مي شود.

مشاور امور بانوان فرماندار تصريح كرد: تقارن دهه كرامت و هفته دفاع مقدس در سال جاري بر ارزش آن افزوده است و اين فرصت مناسبي براي تبيين و ترويج فرهنگ رضوي و تأثيرات آن بر جبهه هاي جنگ تحميلي است.

كفيل الناس با اشاره به برنامه هاي مختلفي كه براي بانوان شهرستان يزد در اين دهه اجرا مي شود افزود:ديدار با دختران شهدا و جانبازان، جشن ميلاد حضرت معصومه ، برگزاري مراسم ادعيه به منظور توسلات رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس توسط سازمانهاي مردم نهاد و پايگاهاي بسيج از مهمترين برنامه هاي اين دهه مي باشد.

وي اظهار داشت: اجراي برنامه هاي مختلف ورزشي ، فرهنگي و هنري بانوان ، برگزاري مسابقه كتابخواني، دعوت از سخنران جهت معرفي ابعاد شخصيتي حضرت معصومه (س) و برادر بزرگوارشان امام رضا(ع)، برگزاري جشن در محلات و پايگاه و ... از ديگر برنامه هاي اين دهه مي باشد.

كفيل الناس گفت: اميد است با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته بتوانيم نهايت بهره مندي را از اين دو مناسبت بزرگ داشته باشيم.