فرماندار در جمع اعضاي شركت كننده درطرح سرشماري نفوس و مسكن 90 گفت:

عزيزالله سيفي با بيان اينكه برنامه ریزی جامع دانستن اطلاعات و آمار صحیح و دقیق در کلیه زمینه ها می باشد گفت: بمنظور تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه باید هر 5سال یکبار با سرشماری عمومی نفوس و مسکن با استخراج اطلاعات جدید زمینه را برای برنامه ریزی های دقیق تر فراهم کرد.

فرماندار يزد با تأکید بر اینکه  اجراي این طرح   به عنوان كاري علمي مي بايست با دقت و صحت صورت گرفته تا زمينه توسعه و پيشرفت ايران اسلامي فراهم شود تصريح كرد اعضاي شركت كننده و مأمورين سرشماري بايد با دقت فرمهاي اطلاعات خواسته شده  را تكميل نمايند تا پس از جمع آوري و پالايش اطلاعات لازم دولتمردان بتوانند از اين طريق با برنامه ريزي هاي دقيق و صحيح زمينه توسعه كشور را فراهم كنند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که  شهرستان یزد به سبب اینکه 60 درصد جمعیت استان را در خود جای داده است خاطر نشان کرد بیشترین حجم فعالیت طرح سرشماری اختصاص به این شهرستان دارد که نیاز به همکاری تنگاتنگ همه افراد مرتبط در این زمینه می باشد.

سیفی در پایان از کسانی که برای همکاری در این طرح اعلام آمادگی نموده اند خواست تا با سعه صدر و اخلاق خوب به استقبال از شهروندان رفته تا همشهریان نیز با کمال دقت با مامورین همکاری لازم را داشته باشند.