فرماندار يزد در جمع اتحاديه صنف پوشاك:

حجت الاسلام سید کاظم مدرسی تأكيد كرد لباسی که ما می پوشیم از نظر قرآن باید دارای چهار ویژگی باشد از جمله اینکه برهنگی را بپوشاند،افراد را از حوادث و گرفتاری ها مصونیت ببخشد،تجمل افراطی در لباس نباشد و از هرگونه تبلیغات شیطانی بپرهیزد.

وی افزود: اخلاق صنفی یکی دیگر از موضوعات قابل بحث در بازار است که در داد وستد بسیار مهم است . متاسفانه نگاه ما به بازار یک نگاه مادی شده است که این نگاه درستی نیست و باید این نگاه را با رعایت احکام دینی در بازار و داشتن اخلاق صنفی تعدیل کنیم.

عزيزالله سيفي  نيز در اين همايش با اشاره به اينكه بحث عفاف و حجاب يك از مباحث ريشه دار و مهم  اديان الهي ديگر و زمانهاي دور بوده است خاطر نشان كرد حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بـشرى و بـویژه جوامع اسلامى مطرح اسـت و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت های باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

فرماندار گفت: حجاب و عفاف يكي از ضرورتهاي بسيار مهم براي امنيت اخلاقي و اجتماعي كشور است و اين امر مستلزم آن است كه  تمام دستگاهها  و نهادهاي دولتي واجتماعي با همكاري نزديك در صدد فراهم آوردن اين شرايط در كشور باشند.

سيفي با بيان اينكه دشمنان جمهوري اسلامي ايران  از طريق تهاجم فرهنگي و نرم و تبليغ در زمينه ها پوشاك غربي  فرهنگ بومي كشور را مورد حمله قرار داده  و در صدد تخريب آن هستند  گفت: بايد با حمايت كامل از توليدكنندگان داخلي از الگوهاي ايراني  - اسلامي  بيشتري در طراحي پوشاك استفاده كرد.