فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در این جلسه با بیان اینکه بانوان در تمام صحنه های انقلاب نقش آفرین بوده اند افزود: بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند که این نشان از نقش مهم و اساسی آنها در طول انقلاب اسلامی و سالهای بعد از آن می باشد.

فرماندار با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال از ویژگی خاصی برخودار می باشد اظهار داشت: امروز دشمنان به بهانه های مختلف درصدد ضربه زدن به این نظام است ولی مردم با بصیرت اسلامی اعم از مردان و زنان ، پیر و جوان بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان این یاوه گویان خواهند زد.

وی با تأکید به اینکه سخنرانی های مقامات آمریکایی بعد از توافق نامه ژنو تنها برای جلب رضایت سران کشورهای هم پیمان خود به ویژه رژیم صهیونیستی است خاطر نشان کرد: در توافق نامه ژنو به صراحت بر حق غنی سازی ایران تأکید شده و آنچنان که بارها از سوی ریاست محترم جمهور و سایر مسئولین مرتبط شنیده ایم هیچ یک از تأسیسات ایرانی برچیده نخواهد شد.

در ادامه این جلسه عسکرزاده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اضافه کرد: اندیشه های ناب امام خمینی (ره) باعث شد تا زنان در جامعه هویت از دست رفته خود را دوباره بازیابند تا همراه مردان در راه پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

عبدالحسین زاده مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری نیز گفت: باید در برنامه ریزی هایی که برای برنامه های ایام الله دهه فجر صورت می پذیرد بیشتر از گذشته شخصیت امام خمینی (ره) ، اندیشه ها و همچنین آثار به جای مانده از ایشان برای نسلهای بعدی انقلاب بازگو شود.

رقیه کفیل الناس در پایان افزود: از ماموریت های اصلی این کمیته بانوان دهه فجر تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ، انعکاس دستاوردهای علمی ، فرهنگی ، ورزشی و ... بانوان در طول انقلاب اسلامی ، شناسایی و تجلیل از زنان تأثیرگذار در پیروزی انقلاب و تشکیل ستادهای مردمی بانوان درمحلات مختلف است.

در این نشست که با حضور نمایندگان بانوان ادارات ، مسئولین هیأتهای مذهبی بانوان ، مدیر عامل سازمانهای مردم نهاد و تشکل های دینی برگزار شد در خصوص برنامه های ایام الله دهه فجر ویژه بانوان در شهرستان یزد بحث و تبادل نظر و برنامه ریزی شد.