بازدید فرماندار یزد از پروژه های جاده سلامت، مدارس و بیمارستان ها و واحدهای صنعتی

مجموعه اقدامات فرمانداری یزد در هفته گذشت را ورق می زنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد،   جلسه تشکیل کانون ساماندهی اتباع در بخش ضایعات فروشی ها به ریاست معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری یزد و مسئولین مربوطه به منظورتشکیل کانون ساماندهی اتباع خارجی در بخش ضایعات فروشی ها برگزار شد.

سید محمد رستگاری فرماندار یزد با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولین شهرداری یزد از سه پروژه عمرانی شهرستان  بازدید کردند که پروژه های جاده سلامت یزد به تفت، مجموعه گردشکری پردیسان(سیمرغ سابق) و نوسازی و تجهیز سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد از جمله این پروژه ها بود.

فرماندار یزد و هیئت همراه از بیمارستان حضرت سیدالشهدا علیه السلام وبیمارستان موقوفه گودرز به منظور اطلاع از خدمات درمانی این مراکز بازدید کردند و مسئولان ارشد بیمارستان هاگزارشی از توانمندی های  بیمارستان ارائه نمودند.

همچنین گفتنی است: رستگاری فرماندار یزد در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتها وتلاشهای  ارزنده  و خستگی  ناپذیر مسئولین ارشد و همه پزشکان وکادر درمان وپرسنل آن بیمارستان ها در زمینه‌های مختلف در حد مقدورات قول مساعد داد و از بخشهای مختلف  بیمارستان ها بازدید و در روند خدمت‌رسانی به بیماران اظهار خرسندی نمود و در پایان با تقدیم لوح سپاس از زحمات تلاشگران این عرصه تقدیر و قدردانی گردید.

در هفته جاری فرماندار یزد از مدرسه راهنمایی پسرانه سوسن کوچک زاده، دبستان دخترانه آیت الله خاتمی، دبستان پسرانه سیدالشهدا(ع) ،دبستان پسرانه کوچک زاده ومدرسه راهنمایی دخترانه ادب بازدید کرد ودر جریان برخی از مسائل ومشکلات مدارس در سال تحصیلی جدید قرار گرفت.

در ادامه، با حضور فرماندار یزد و مسئولین استانی و شهرستان مراسم کلنگ زنی آموزشگاه 9 کلاسه خیری حاج قاسم رمضانی زاده برگزار شد.

این آموزشگاه 9 کلاسه به همت خیر بزرگوار حاج قاسم رمضانی زاده در دهستان دهنو و با اعتبار 2 میلیارد تومان با 1500مترمربع زیربنا احداث خواهد شد.

لازم به ذکر است: فرماندار یزد 25 شهریور ماه در پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین آلات وابسته  و نمایشگاه نیازمندی ها و نهضت ساخت داخل حضور یافت و از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی بازدید کرد.

همچنین دیدار با امام جمعه بخش مرکزی یزددر خصوص بررسی و حل برخی از مسائل ومشکلات روستاهای بخش مرکزی، جلسه هیات اندیشه ورزاجتماعی استان ؛جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی با موضوع بررسی مسایل و مشکلات واحدهای بافندگی مریم آباد یزد،جلسه کارگروه اجتماعی معتمدین محلات با موضوع آموزش اتباع مجازساکن در محلات یزد ،جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد ،بازدید از کوره های آجر پزی،بازدید از کارخانجات سرام پخش وپلی مهر،بازدید از روستای طامهر و.....از جمله برنامه هایی بود که در این هفته برگزار شد .