بازدید فرماندار یزد از نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر کشور در تهران

فرماندار یزد به اتفاق مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و جمعی از مسئولین ، از غرفه های استان یزد در چهارمین نمایشگاه توانمندی عشایر و روستاهای کشور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در این بازدید "سید محمد رستگاری" نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر کشور در تهران را نماد همدلی و همبستگی و فرصتی برای معرفی اداب ، سنن و صنایع دستی و فرهنگ غنی اقوام مختلف ایرانی دانست و آن را فرصتی مغتنم برای کارافرینان و واحدهای تولیدی و گردشگری روستایی استان یزد برشمرد که با حضور خود توانمندیهایشان را بدون واسطه به هموطنان ارائه می کنند.

وی در پایان بازدید از مدیر کل محترم دفتر امور روستایی و شوراها استانداری ،همکاران سخت کوش دفتر و بخشداران و دهیاران و‌ سایر هموطنان یزدی که در این‌نمایشگاه حضور فعال داشتند تشکر کرد.

گفتنی است این نمایشگاه دارای بخش‌هایی مانند پروژه‌های موفق تولیدی و اشتغال‌زایی در میان روستاییان و عشایر، تولید روستایی، سالن‌های کسب و کار آینده روستا، ایل نمادین، گروه‌های جهادی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را شامل می‌شود. همچنین در این نمایشگاه روستاییان و عشایر کشور بخشی از تولیدات خود را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند.  گفتنی است این نمایشگاه از 24 مرداد تا  27 مرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در سالن‌های 7، 8، 9، 10 ، 11، 12، 13، 15 و 28 برگزار می‌شود.