بازدید فرماندار یزداز شرکت سیم وکابل ستاره

"سید محمد رستگاری "فرماندار یزداز شرکت سیم وکابل ستاره بازدید کرد.

"سید محمد رستگاری "فرماندار یزداز شرکت سیم وکابل ستاره بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ؛ صبح امروز سید محمد رستگاری فرماندار یزد با همراهی سید علی حسینی منش  معاون برنامه ریزی وتوسعه، محسن دهقان  رییس اداره برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری باحضور در کارخانه سیم وکابل ستاره یزدضمن گفتگو و تبادل نظر با حمید رضا شیشه بری مدیریت شرکت سیم و کابل ستاره از این واحد تولیدی بازدید بعمل آوردودر این بازدید مسائل مختلفی درخصوص تکنولوژی روز ،مشکلات صادرات وواردات و ارزوهمچنین موضوع توسعه  بیشترکارخانه مورد بحث  و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان فرمانداریزداز مدیریت این کارخانه تشکر و قدردانی نمودودر حاشیه این بازدید با اشاره به توجه ویژه دولت در خصوص حمایت از تولیدات داخلی ورونق تولیداظهار داشت :محصولات تولیدی سیم و کابل علاوه بر تامین بخشی از نیاز داخل، به بسیاری از کشورهاصادر می‌شود و چنین واحدهایی برای شهرستان یک افتخار محسوب می شوند.
وی در ادامه گفت:با افزایش سطح تولید داخلی می‌توانیم تحریم‌های ظالمانه دشمنان را بی‌اثر و فضای خودکفایی را در اقتصاد کشور محقق کنیم وبا تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی، توان بی‌اثر کردن تحریم‌ها و تبدیل کردن آن به فرصت‌ را ایجاد نماییم .
سید محمد رستگاری افزود:امید است تولید کنندگان با برنامه و درایت  همچون مدیر این واحد به امر تولید و توسعه صنعتی شهرستان اهتمام و ما نیز در حد توان نهایت همکاری و مساعدت را با سرمایه گذاران خواهیم داشت.
شایان ذکر است شرکت تولیدی صنعتی سیم و کابل ستاره یزد در اردیبهشت سال 1388 با شعار«رویشی تازه،ریشه ای کهن، اندیشه جهانی »تاسیس و با مجوز وزارت صنایع و معادن در زمینی به مساحت 16000 متر مربع شروع به فعالیت نمودکه پس از نصب و راه اندازی ماشین آلات با اخذ پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن رسما شروع به تولید نموده است. در سال 1392 طرح توسعه محصولات جهت دستیابی به تولید کابل های آلومینیومی با خرید ماشین آلات جدید از شرکت های معتبر بین المللی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و برخورداری از نیروهای متخصص و کارآمد تحقق یافت وتاکنون توانسته است عناوین مختلف  ملی وجهانی همچون عنوان پژوهشگر برتر استانی،واحد نمونه کاراستان یزد ،واحد ملی برتر صنایع فلزی سال 1397و واحد نمونه صنایع کوچک استان یزد سال 1398 و....را کسب نماید.