بازدید فرماندار از اداره ورزش و جوانان یزد

فرماندار یزداز اداره ورزش و جوانان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد،"سید محمد رستگاری" به همراهی "علیرضا جدیدی" معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری  از بخش های مختلف این اداره بازدید و با کارکنان دیدار و گفت‌ و‌ گو کرد.
فرمانداریزد در این بازدید ضمن تبریک هفته وحدت و خداقوت به کارکنان گفت : ورزش باعث شادابی ونشاط جامعه می شود وحوزه جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است وهمه ما باید تلاش کنیم انتظارات جامعه جوان را بر آورده کنیم.  وی در ادامه افزود:وجود اماکن ورزشی مورد نیاز جوانان ومدیریت تشویق جوانان به ورزش  وحضور در این اماکن باعث می شود آنها به ورزش روی آورده و از سایر معضلات اجتماعی دور شوند.
سید محمد رستگاری با اشاره به نقش اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی در ترغیب جوانان به سمت ورزش برنامه ریزی برای استفاده مفید از اوقات فراغت آنها را بسیار ضروری دانست وبرلزوم توسعه ورزشی همگانی تاکید کرد.
این مسئول نقش مدیریت و حسن ارتباط  واستفاده از ظرفیتهای سایر دستگاهها در انسجام و همدلی در توسعه ورزش را  مهم برشمرد و تاکید داشت : از تمامی پتانسیل و ظرفیت های شهرستان در این زمینه استفاده شودتابا رشد روزافزون ورزش جامعه به سوی سرزندگی پیش رود.
فرماندار یزد در پایان از تلاشها وزحمات رئیس وکارکنان این اداره در اجرای برنامه های متنوع  ورزشی در طول سال بویژه هفته ورزش وجوانان تشکرو قدردانی کرد.