318

بازدید فرماندار از اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛ دراین دیدارکه حامد معتمدی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ومحمد جواد آقایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد نیز حضور داشتند خشنو رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان یزد ضمن خوش آمد گویی به فرماندار و حاضرین از اقدامات آن اداره گزارشی را ارائه و خواستار اعتبارات بیشتر برای سال آتی وتخصیص بیشتراعتبارات مصوب  در سال جاری  شد .

در ادامه سید محمد رستگاری فرماندار یزد  ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی مردم و بسیجیان سرافرازو تشکر از زحمات و خدمات  حمید ذاکری رییس سابق آن اداره  بیان داشت: راهداران حافظان جان مردم در جاده ها هستند  وخدمات آنها همواره قابل تقدیر است.
وی با توجه به سابقه زیادو  تجربیات ارزنده حسین خشنو رییس جدیداداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابراز امیدواری کردایشان با بکار گیری از آنها وتعامل وهم افزایی  بیشتربتوانند  اقدامات ارزنده و ارشمندی برای خدمت به مردم انجام دهند .
فرماندار یزدهمچنین با خدا قوت به همگی عزیزان در عرصه راهداری گفت :کاروتلاش در راهداری ، عملیاتی ومیدانی است که این امرموجب شده حساسیت بیشتری از حوزه های دیگرداشته باشد مانند زحمات  و تلاشهای راهداران در طرح های زمستانه و تابستانه راه ها و بویژه دردوران بحران کرونا که مانورکار، عملیات میدانی بود وبا توجه به شرایط اظطراری  شاهد اقدامات ارزنده ای برای جان ،سلامت  ورفع دغدغه های  مردم توسط راهداران بودیم .

فرماندار یزد در پایان  مباحث مختلف در زمینه راههای حوزه استحفاظی شهرستان یزد و لزوم تسریع در تکیمل طرح های عمرانی در دست اجراء و عملیات راهداری نکاتی را بیان وخواستارشد پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان یزد همچون گذشته با تجربه و تلاش خود برای خدمات رسانی بهتربه مردم  تلاش نمایند.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.