208

بازدید فرمانداریزد ازواحد تولید دستگاه کلندر چاپ پارچه سابلیمیشن در یزد

بازدید فرمانداریزد ازواحد تولید دستگاه کلندر چاپ پارچه سابلیمیشن در یزد

به  گزارش روابط عمومی فرمانداری ،سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد در ادامه بازدید های میدانی خود از کارگاه های تولیدی شهرستان در راستای بررسی و رفع موانع تولید به اتفاق معاونین فرمانداری از کارگاه تولید دستگاه چاپ پارچه بازدید نمود.

دراین بازدیدعلی منصوری مسئول این کارگاه بیان داشت:  مکانیزم کار دستگاه به این صورت است که طرح مد نظر بر روی کاغذ پرینت می شود سپس پارچه با کاغذ از میان یک غلتک که به وسیله روغن داغ شده و یک سطح نمدی عبور می کند، در نتیجه طرح بر روی پارچه نقش می بندد.

منصوری تاکید کرد: چاپ پارچه در این شیوه با سرعتی در حد 80  متر در ساعت و با ابعاد بزرگ  امکان پذیر است. کیفیت و ماندگاری طرح نیز بسیار رضایت بخش می باشد.

.

منصوری تصریح کرد: آزمایش های نهایی دستگاه اخیراً تکمیل شده و  به دلیل شرایط کرونایی خیلی بر روی بازاریابی آن کار نکرده ایم. ولی در صورت مساعد شدن اوضاع  به دلیل مزایا و قیمت پائین تر از دستگاه خارجی و حمایت مسئولین بویژه در کمبود نقدینگی  مطمئناً استقبال زیادی از آن خواهد‌ شد.

   فرمانداریزد در پایان این بازدید درجهت رفع مشکل نقدینگی وتامین سرمایه در گردش و دیگر مشکلات این واحد دستورات لازم را صادر نمود.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.