صبح امروز اتفاق افتاد:

بازدید سرزده سرپرست فرمانداري يزد از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان يزد

صبح امروز دوشنبه مورخ 2/7/97 ، "سرپرست فرمانداري" در ادامه بازدید از ادارات شهرستان، به صورت سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان يزد بازدید كرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری يزد  "عباس حيدري"در این بازدید كه با همراهي حاج حيدري معاون برنامه ريزي و توسعه و آقايي معاون فني و امور عمراني فرمانداري انجام شد در جریان برنامه ها، اولويت هاي كاري آن اداره و نحوه خدمات رسانی به مردم (ميزخدمت) قرار گرفت.

در جريان اين بازديد مسایل و مشکلات مراجعه کنندگان و نحوه پاسخگویی مسئولان و کارکنان به مردم مورد برسي قرار گرفت و بر تکریم ارباب رجوع، رعايت حقوق شهروندي، نظم و انضباط اداری و وجدان کاری توصیه گرديد.

در ابتداي اين نشست فتوحي مدير جهاد كشاورزي شهرستان نيز ضمن ارائه گزارش عملكرد شش ماهه اين نهاد در خصوص امور اراضي، توليدات دامي و گياهي، امور زيربنايي، مشكلات شهرستان در حوزه كشاورزي را با ارائه مستنداتي تشريح نمود .

لازم به ذكر است مديريت جهاد كشاورزي شهرستان يزد با 30 كارمند و دو معاونت و دو مركز فعال خدمات كشاورزي در بخش زارچ و مركزي (روستاي فهرج ) به فعاليت مشغول است. جهاد كشاورزي شهرستان يزد با تقديم 30 شهيد دفاع مقدس در جنگ تحميلي ، در صدر ادارات جهادي اين استان مي درخشد.