به مناسبت هفته دولت :

بازدیدفرماندار یزد از شرکت جی سی موتور

"سید محمد رستگاری" به اتفاق هیات همراه با حضور در شرکت جی سی موتور از خط تولید این شرکت بازدید کرد و در جریان تولید موتور برقی و طرح توسعه این شرکت قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سید محمد رستگاری" به اتفاق  هیات همراه با حضور در شرکت جی سی موتور از خط تولید این شرکت بازدید کرد و در جریان تولید موتور برقی  و طرح توسعه این شرکت قرار گرفت .

فرماندار یزد با تشکر از همت عالی و تاثیر گزارمدیریت وکارکنان  مجموعه شرکت های الکترو کویر درراستای اعتلا و ارتقای اقتصادواشتغال  اظهار داشت  : محصول تولیدی این شرکت با توجه به حل مشکلات زیست محیطی و سازگاری با محیط زیست ، از ویژگی های شاخص و مزیت های این شرکت می باشد.

وی در ادامه افزود:مسائل زیست محیطی یکی از مهمترین چالش ها است و با تدوین و اجرای برنامه ی جامع کاهش آلودگی هوا، می توانیم  بخشی از آلودگی ها را کاهش دهیم.

گفتنی است شرکت جی سی موتور یکی از شرکت های گروه صنعتی پیشرو در صنعت برق، با تکیه بر دانش و توانمندی متخصصان صنعت موتور سیکلت در سال 1395 تاسیس گردید.

این شرکت تلاش می کند با ورود به صنعت موتور سیکلت برقی و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و توجه مداوم به تکنولوژی های آینده، رضایت مشتریان خود را فراهم سازدو زندگی سبز و به دور از آلودگی های زیست محیطی را رقم بزند .