در روز شنبه مورخ 29/8/89 در محل فرمانداري حضور يافته و به اتفاق جهت بازديد از مجتمع ستاره عازم آن مجتمع گرديدند. پس از بازديد ازمكانهاي مختلف مجتمع بازديد كنندگان در محل دفتر مجتمع تشكيل جلسه و نقطه نظرات خودرا بشرح ذيل اعلام داشتند.

نظارت و كنترل مسائل فرهنگي از طريق دستگاه هاي ذيربط، رعايت تدابير حفاظتي و امنيتي مجتمع و تخصيص مكاني براي استقرار پليس، همكاري مديريت مجتمع با بسيج اصناف و ساير دستگاههاي فرهنگي، تجهيز نمازخانه، پخش اذان و برگزاري نماز جماعت،عدم استفاده از اسامي بيگانه براي مغازه ها و استعلام از اداره ارشاد در اين رابطه ،اخذ مجوزهاي لازم از اداره ارشاد جهت فعاليتهاي فرهنگي، تأمين پاركينگ براي مجتمع، برطرف نمودن مشكل تردد عابرين پياده در ابتداي بلوار طالقاني و ابتداي خيابان فرخي با نصب پل مكانيزه عابر پياده ، ورود به پاركينگ از سمت خيابان فرخي و خروج از سمت بلوار طالقاني انجام شود.، جهت كاهش بار ترافيكي ورودي خيابان فرخي به سمت ميدان شهيد بهشتي يكطرفه شود،

در ادامه آقاي نقدي معاون برنامه ريزي و عمراني فرمانداري ضمن تشكر از حضور و همكاري دستگاههاي ذيربط دهه ولايت را تبريك و هدف از بازديد و تشكيل جلسه را بررسي موارد لازم جهت راه اندازي مجتمع با توجه به فرهنگ خاص استان دانست. وي از زحمات مديريت و كليه عوامل دست اندر كار مجتمع تشكر نموده و اظهار داشتند قبل از راه اندازي مجتمع لازم است تدابير لازم اتخاذ ومصوبات جلسه عملياتي گردد تا انشاا... در آينده با مشكلي مواجه نباشيم و مردم بتوانند به خوبي از اين امكانات بهره مند شوند.درادامه پس از بحث و تبادل نظر تصميماتي بشرح ذيل اتخاذ گرديد.

1-     كليه فروشندگان داراي پروانه كسب باشند

2-    اتخاذ تمهيدات لازم جهت استقرار دفتر فرهنگي در مجتمع

3-   استقرار پايگاه بسيج اصناف ترجيحا" در نماز خانه مجتمع

4-   تعيين امام جماعت توسط سازمان تبليغات اسلامي استان جهت اقامه نماز جماعت در مجتمع

5-   برگزاري مراسم مذهبي در مناسبتهاي مختلف

6-    عدم استفاده از اسامي بيگانه و مانكن هاي نامناسب

7-   عدم بكاري گيري فروشندگان فاقد صلاحيت

8-   اخذ مجوزهاي لازم جهت فعاليتهاي فرهنگي از اداره ارشاد اسلامي شهرستان

9-    در خصوص بررسي و ساماندهي وضعيت ترافيكي مجتمع با توجه به اهميت موضوع و هدر رفتن وقت مردم و به تبع آن بروز ضايعات مالي و جاني مقرر گرديدموضوع در شوراي ترافيك شهرستان بررسي و تصميمات لازم اتخاذ گردد.

 

لازم بذكر است مسئولين سياسي اجتماعي فرمانداري، فرماندهي انتظامي شهرستان يزد، رئيس پليس راهور استان، نمايندگان شهرداري يزد، نماينده اداره كل تبليغات اسلامي، رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان يزد، نائب رئيس مجمع امور صنفي، مسئول سازمان بسيج اصناف، نماينده ستاد اقامه نمازاستان،محمد علي دهقان طزرجاني وابوالقاسم نجفي از مجتمع ستاره يزد نيز در جلسه حضور داشتند.